Van bezoeker naar loyale klant met je marketingcampagne

Naamsbekendheid, nieuwe leads, een uitgebreider klantenbestand en loyale klanten. Vier stadia van binding met je afnemers die onwijs waardevol zijn. Met de juiste marketingcampagnes zet jij in op groei van deze vier facetten. In dit artikel ontdek je hoe jij dit voor elkaar krijgt.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

5 mei, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Leer prioriteiten stellen door de MoSCoW-methode

Leer prioriteiten stellen door de MoSCoW-methode

Prioriteren: het kan het verschil betekenen tussen het wel of niet slagen van een project. Met behulp van de MoSCoW-methode kun jij bepalen welke taken de voorkeur krijgen boven anderen. In dit blog lees je over de vier elementen waaruit deze afkorting bestaat.

Twee manieren om naar je merkwaarde te kijken

Twee manieren om naar je merkwaarde te kijken

Merkwaarde: wat is het, hoe bereken je het en wat heb je eraan? In dit blog ontdek je hoe deze term invloed heeft op jouw bedrijf. Door inzicht te hebben in de merkwaarde weet jij waar je goed scoort en waar verbeterpunten liggen. Maar hoe werkt dit precies? Laten we dit eens verder bekijken.

Concurrentiebenadering: laat van je horen en verras ze

Concurrentiebenadering: laat van je horen en verras ze

Concurrenten: hoe ga je daarmee om? De concurrentiebenadering van Philip Kotler geeft vier strategieën om de strijd met hen aan te gaan. Maar welke strategie past het beste bij jouw bedrijf? En waar moet je dan op letten? In dit blog lees je meer over de concurrentiebenadering van Kotler. Hierdoor kun jij uiteindelijk de meest passende strategie kiezen om zelf in te zetten op de groei van je bedrijf.