Kranen Kerstpakketten

We zijn in één jaar tijd met 73% gestegen in Google.

Onze zichtbaarheid ging door het dak! Men kon niet meer om Kranen Kerstpakketten heen.

“We zijn klaar om te groeien en daarvoor zoeken we iemand die ons nieuwe energie geeft en samen met ons het juiste plan uitwerkt,” gaf Léon Kranen van Kranen Kerstpakketten bij ons aan. Voor ons is dit de allerbeste vraag die een klant kan stellen en een zeer fijn startpunt voor een samenwerking. Kranen Kerstpakketten stond namelijk op een kantelpunt; het bedrijf zou een grownup of een scaleup worden. De keuze was tussen doorgaan zoals het was en langzaam maar zeker vastroesten als bedrijf, of juist innoveren, optimaliseren en overal het beste uit halen. Het team koos voor dat laatste en ging daarvoor met ons in zee.

Kranen Kerstpakketten is, zoals de naam impliceert, expert in het samenstellen en leveren van geschenkenpakketten rond kerst en andere feestelijke gelegenheden. Het volledig ontzorgen van de klant staat daarbij centraal. Klanten zijn van harte welkom om een afspraak te maken bij één van de drie showrooms om daar samen met de experts van Kranen Kerstpakketten het ideale geschenk voor hun personeel samen te stellen. Voor de doe-het-zelver is er daarnaast een webshop vol vooraf samengestelde kerstpakketten, passend binnen verschillende thema’s en budgetten.

De grote passie voor dit vak en de klantvriendelijkheid waar het bedrijf veel waarde aan hecht was in alles te merken toen het team van OMCBase op locatie langskwam. Het was ons dan ook duidelijk, de positieve manier waarop wij deze samenwerking ervaarden, wilden we in alle marketingkanalen precies zo overbrengen naar de doelgroep.

Groeistrategie, webshop en doorlopende blogs

De vraag van Kranen Kerstpakketten sluit perfect aan op OMCBase’s Groeiplan. Daarom is de samenwerking hiermee van start gegaan. Tijdens groepssessies met het team van Kranen Kerstpakketten hebben we de zeven belangrijkste concurrenten geanalyseerd. Ook hebben we de missie, visie, kernwaarden, rollenverdeling en interne processen helder in kaart gebracht. Dit vormde de basis voor een SWOT- en MOSCOW-analyse, waaruit duidelijk werd waar de ruimte voor verbetering en groei lag.
Voor Kranen Kerstpakketten lagen er veel kansen op het gebied van een webshop. Het implementeren daarvan in de nieuwe website was dan ook een must. Zowel de hoofdwebsite als de webshop zelf zijn ontworpen om perfect aan te sluiten op de doelgroep, in welke stap van de customer journey zij zich ook bevinden.

Om gelijk op de website al de warmte en enthousiasme die het team uitstraalt over te brengen hebben we het gouden principe van show, don’t tell toegepast. Ons videoteam schoot samen met het team van Kranen Kerstpakketten video’s over onder andere de showroom en kerstkaarten en voor de bedankpagina’s op de website.

Daarop aansluitend zijn onze copywriters niet alleen aan de slag gegaan met nieuwe teksten voor de website, maar ook met blogs. Twee keer per week verschijnt er een inspirerende nieuwe blog op de website. Deze blogs zijn uiteraard geoptimaliseerd voor zoekmachines. Om de vindbaarheid nog verder te verhogen maken we gebruik van Google Ads Search & Shopping, Google Display, Facebook Ads en Instagram Ads campagnes. Het kerstpakkettenseizoen voor 2021 ligt om de hoek. Kranen Kerstpakketten is er helemaal klaar voor om méér waarde te bieden dan ooit tevoren.

Neem contact op

Wij helpen u graag verder.

"*" indicates required fields

This field is for validation purposes and should be left unchanged.