Weet jij al hoe het GAP-model je klanttevredenheid verhoogt?

Wanneer een klant een aankoop of aanvraag bij je doet, heeft deze bepaalde verwachtingen. Diens tevredenheid over jouw bedrijf en je aanbod hangt af van het feit of de realiteit en de verwachtingen op elkaar aansluiten. Wanneer dat niet gebeurt zal de klant gemakkelijk zijn of haar interesse in jou verliezen en vervolgens kiezen voor één van je concurrenten. Het GAP-model maakt inzichtelijk waar verwachtingen en realiteit kunnen botsen.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

7 okt, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Twee manieren om naar je merkwaarde te kijken

Twee manieren om naar je merkwaarde te kijken

Merkwaarde: wat is het, hoe bereken je het en wat heb je eraan? In dit blog ontdek je hoe deze term invloed heeft op jouw bedrijf. Door inzicht te hebben in de merkwaarde weet jij waar je goed scoort en waar verbeterpunten liggen. Maar hoe werkt dit precies? Laten we dit eens verder bekijken.

Concurrentiebenadering: laat van je horen en verras ze

Concurrentiebenadering: laat van je horen en verras ze

Concurrenten: hoe ga je daarmee om? De concurrentiebenadering van Philip Kotler geeft vier strategieën om de strijd met hen aan te gaan. Maar welke strategie past het beste bij jouw bedrijf? En waar moet je dan op letten? In dit blog lees je meer over de concurrentiebenadering van Kotler. Hierdoor kun jij uiteindelijk de meest passende strategie kiezen om zelf in te zetten op de groei van je bedrijf.

Pak het eens anders aan met de Blue Ocean Strategy

Pak het eens anders aan met de Blue Ocean Strategy

Van een oceaan vol concurrentie naar een onontgonnen oceaan: dat is de Blue Ocean Strategy (BOS). Maar hoe bereik je dit? En wat zijn hier voorbeelden van? Lees er meer over in dit blog en ontdek hoe jij deze bedrijfsstrategie kunt toepassen om te groeien.