Van bezoeker naar loyale klant met je marketingcampagne

Naamsbekendheid, nieuwe leads, een uitgebreider klantenbestand en loyale klanten. Vier stadia van binding met je afnemers die onwijs waardevol zijn. Met de juiste marketingcampagnes zet jij in op groei van deze vier facetten. In dit artikel ontdek je hoe jij dit voor elkaar krijgt.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

5 mei, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Het vijfkrachtenmodel van Porter inzetten

Het vijfkrachtenmodel van Porter inzetten

Met het Vijfkrachtenmodel van Porter krijg je inzicht in de mate van concurrentiestrijd in jouw bedrijfstak. Door het beoordelen van vijf krachten bepaal je de winstgevendheid van de bedrijfstak. Dit model kan je dus goed gebruiken voor je strategiebepaling.

De ideale voorbereiding voor jouw succesvolle online campagne

De ideale voorbereiding voor jouw succesvolle online campagne

Heb jij altijd al willen weten hoe je een online marketingcampagne voorbereidt? Je leest het in dit blog. Op welke dingen moet je letten? Wat moet je juist wel en juist niet doen? Hoe zorg je ervoor dat jouw campagne een succes wordt? En hoe bereik je de juiste doelgroep? We nemen je mee in de wereld van online marketingcampagnes.

Wil jij ook groeien met videocontent als strategie?

Wil jij ook groeien met videocontent als strategie?

Video in je contentstrategie gebruiken wordt steeds populairder. In plaats van lange stukken tekst, een korte video met dezelfde boodschap. Dat klinkt ideaal. Maar is het ook wat voor jou? Sluit het aan op jouw doelgroep en strategieën? Dit blog vertelt je meer over hoe jij video kunt inzetten binnen je contentstrategie.