Waarom je een persona moet opstellen en hoe je dat doet

Een persona is een fictief persoon die geldt als afspiegeling van je doelgroep(en). Deze kan je veel tijd, geld en stress besparen als jij weet hoe je deze kunt inzetten. Zo voorkom je willekeurige of algemene communicatie richting een veel te brede doelgroep.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

14 jan, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Ook interessant:

7 tips voor het schrijven van jouw marketingplan

7 tips voor het schrijven van jouw marketingplan

In je marketingplan laat je zien wat je gaat doen op de markt van jouw product of dienst. Een plan opstellen met goed onderbouwde doelen en specifieke acties loont. Om jouw strategisch marketingplan een fundament te laten zijn voor je marketing geven wij jou 7 bruikbare tips.

10 redenen om een Business Model Canvas in te zetten

10 redenen om een Business Model Canvas in te zetten

Het Business Model Canvas helpt jou strategisch kijken naar je bedrijf. Je zet met dit model een stevige fundatie neer voor je onderneming. In dit blog geef ik je 10 tips waarom jij een BMC moet inzetten. De moraal van het verhaal? Je krijgt inzicht in basissegmenten van je bedrijf. Deze gebruik je om te groeien. Wie wil dat nou niet?!