Wat is het belang van een customer journey-model?

Het customer journey-model (ook wel klantreis genoemd) is het verloop van de eerste aanraking van de klant met jouw product of dienst, tot zelfs ná het kopen of aanvragen daarvan.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

7 okt, 2018

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

7 tips voor het schrijven van jouw marketingplan

7 tips voor het schrijven van jouw marketingplan

In je marketingplan laat je zien wat je gaat doen op de markt van jouw product of dienst. Een plan opstellen met goed onderbouwde doelen en specifieke acties loont. Om jouw strategisch marketingplan een fundament te laten zijn voor je marketing geven wij jou 7 bruikbare tips.

10 redenen om een Business Model Canvas in te zetten

10 redenen om een Business Model Canvas in te zetten

Het Business Model Canvas helpt jou strategisch kijken naar je bedrijf. Je zet met dit model een stevige fundatie neer voor je onderneming. In dit blog geef ik je 10 tips waarom jij een BMC moet inzetten. De moraal van het verhaal? Je krijgt inzicht in basissegmenten van je bedrijf. Deze gebruik je om te groeien. Wie wil dat nou niet?!