Wat is het belang van een customer journey-model?

Het customer journey-model (ook wel klantreis genoemd) is het verloop van de eerste aanraking van de klant met jouw product of dienst, tot zelfs ná het kopen of aanvragen daarvan.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

7 okt, 2018

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Je bedrijf laten groeien met behulp van deze 15 tips

Je bedrijf laten groeien met behulp van deze 15 tips

Je bedrijf laten groeien, wie wil dat nou niet? Maar wat zijn nou bruikbare tips om te zorgen dat jij zoveel mogelijk uit je bedrijfsgroei haalt en dat je goede resultaten gaat boeken? Ik schrijf een aantal tips voor je op in dit blog en leg uit hoe je deze kunt hanteren als jij aan de slag gaat om je bedrijf te laten groeien.

Hierom moet je onderzoek doen naar je micro-omgeving

Hierom moet je onderzoek doen naar je micro-omgeving

De micro-omgeving van je business is de interne omgeving waar jij direct invloed op hebt. Denk aan zaken zoals je personeel, je logistiek, je inkoop en je productie. Je moet zorgen dat je al deze onderdelen inzichtelijk hebt en dat je weet wat je sterke en zwakke punten zijn. Zo kun jij eventuele optimalisaties doorvoeren en uiteindelijk zorgen dat je je opgestelde doelen kunt realiseren.