Zo kun jij je content optimaliseren en beter gaan scoren

Elke ondernemer heeft er wel eens mee te maken: pagina’s van je website die niet goed scoren. Je merkt dat er weinig conversies ontstaan, dat de bezoekersaantallen stagneren of dat bezoekers vrij snel weer van je website verdwijnen. Ik hoor je denken: wat kan ik daar aan doen? Gelukkig is daar contentoptimalisatie. Maar wat houdt die term precies in? Hoe optimaliseer je content? In dit blog neem ik je mee in deze wereld en geef ik je zeven tips.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

19 mei, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Het vijfkrachtenmodel van Porter inzetten

Het vijfkrachtenmodel van Porter inzetten

Met het Vijfkrachtenmodel van Porter krijg je inzicht in de mate van concurrentiestrijd in jouw bedrijfstak. Door het beoordelen van vijf krachten bepaal je de winstgevendheid van de bedrijfstak. Dit model kan je dus goed gebruiken voor je strategiebepaling.

De ideale voorbereiding voor jouw succesvolle online campagne

De ideale voorbereiding voor jouw succesvolle online campagne

Heb jij altijd al willen weten hoe je een online marketingcampagne voorbereidt? Je leest het in dit blog. Op welke dingen moet je letten? Wat moet je juist wel en juist niet doen? Hoe zorg je ervoor dat jouw campagne een succes wordt? En hoe bereik je de juiste doelgroep? We nemen je mee in de wereld van online marketingcampagnes.

Wil jij ook groeien met videocontent als strategie?

Wil jij ook groeien met videocontent als strategie?

Video in je contentstrategie gebruiken wordt steeds populairder. In plaats van lange stukken tekst, een korte video met dezelfde boodschap. Dat klinkt ideaal. Maar is het ook wat voor jou? Sluit het aan op jouw doelgroep en strategieën? Dit blog vertelt je meer over hoe jij video kunt inzetten binnen je contentstrategie.