De kernwaarden en merkwaarden van je organisatie bepalen

De kernwaarden en merkwaarden voor jouw bedrijf of organisatie bepalen, hoe doe je dat? Om succesvol te worden is het van belang dat je de uitstraling van je bedrijf borgt. Hiermee zorg je ervoor dat je consistentie aanbrengt in al je uitingen, communicatie en strategie.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

17 mrt, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Een waardevolle afnemersanalyse uitvoeren? Zo doe je dat!

Een waardevolle afnemersanalyse uitvoeren? Zo doe je dat!

De afnemersanalyse: wat brengt die precies? Nuttige inzichten omtrent de afnemers binnen jouw marktomgeving! Maar welke vragen moet je stellen om bruikbare informatie los te krijgen? Dat lees je in dit blog. Zo ontdek je veel informatie over je afnemers om mee te nemen in je uiteindelijke marketingstrategie, op weg naar een aantrekkelijke toekomst voor je bedrijf.

Productlevenscyclus: ontdek hoe jouw product scoort

Productlevenscyclus: ontdek hoe jouw product scoort

Wat is nou dé manier om te bepalen of je product nog levensvatbaar is? Heeft het nog zin om nieuwe marketingactiviteiten in te zetten? En zo ja; welke kun je dan het beste gebruiken? Middels vijf verschillende fases helpt de productlevenscyclus je antwoord krijgen op deze vragen. In dit blog lees je meer over deze tool.

Je bedrijf efficiënter maken met de Waardeketen van Porter

Je bedrijf efficiënter maken met de Waardeketen van Porter

Efficiënter werken willen we allemaal. Soms is het lastig om inzichtelijk te krijgen waar de verbeterpunten liggen en welke onderdelen het juist al goed doen. De Waardeketen (Value Chain) van Porter maakt dit makkelijker. Dit model gebruik je om te kijken hoe je bedrijf intern scoort en welk resultaat daaruit komt. Welke waarde voegen je afdelingen toe? En hoe kun je deze verbeteren? Je leest er meer over in dit blog.