3H-model: Hero, Hub en Hygiene – Hoe gebruik je het?

Hero, Hub en Hygiene. Dat zijn de drie onderdelen van het 3H-model dat Google heeft ontwikkeld om jou te helpen met content ontwikkelen. Door bewust bezig te zijn met content ga je echte meerwaarde creëren voor je ontvangers. Interesseer potentiële klanten, verbind hen aan je merk of bedrijf en bied direct een antwoord of oplossing voor een vraag of probleem. Het 3H-model helpt je inzien op welke manier jij content kan gebruiken om nieuwe klanten te krijgen en deze binnen je bedrijf te houden.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

14 jul, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Productlevenscyclus: ontdek hoe jouw product scoort

Productlevenscyclus: ontdek hoe jouw product scoort

Wat is nou dé manier om te bepalen of je product nog levensvatbaar is? Heeft het nog zin om nieuwe marketingactiviteiten in te zetten? En zo ja; welke kun je dan het beste gebruiken? Middels vijf verschillende fases helpt de productlevenscyclus je antwoord krijgen op deze vragen. In dit blog lees je meer over deze tool.

Je bedrijf efficiënter maken met de Waardeketen van Porter

Je bedrijf efficiënter maken met de Waardeketen van Porter

Efficiënter werken willen we allemaal. Soms is het lastig om inzichtelijk te krijgen waar de verbeterpunten liggen en welke onderdelen het juist al goed doen. De Waardeketen (Value Chain) van Porter maakt dit makkelijker. Dit model gebruik je om te kijken hoe je bedrijf intern scoort en welk resultaat daaruit komt. Welke waarde voegen je afdelingen toe? En hoe kun je deze verbeteren? Je leest er meer over in dit blog.

Verkoop beter, doe een salestraining!

Verkoop beter, doe een salestraining!

Beter verkopen: hoe doe je dat? Met behulp van een salestraining leer je de kneepjes van het vak. Je ontdekt tips, trucs en technieken die je kunt inzetten om te zorgen dat je beter kunt verkopen. Maar wat houdt ‘beter verkopen’ in? Je leest er meer over in dit blog!