3H-model: Hero, Hub en Hygiene – Hoe gebruik je het?

Hero, Hub en Hygiene. Dat zijn de drie onderdelen van het 3H-model dat Google heeft ontwikkeld om jou te helpen met content ontwikkelen. Door bewust bezig te zijn met content ga je echte meerwaarde creëren voor je ontvangers. Interesseer potentiële klanten, verbind hen aan je merk of bedrijf en bied direct een antwoord of oplossing voor een vraag of probleem. Het 3H-model helpt je inzien op welke manier jij content kan gebruiken om nieuwe klanten te krijgen en deze binnen je bedrijf te houden.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

14 jul, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Ontdek de ideale manier van doelgroepbenadering

Ontdek de ideale manier van doelgroepbenadering

Klanten zijn één van de meest vitale onderdelen van jouw business. Hen bereiken kan echter soms een lastige klus zijn. Je weet niet precies waar ze zitten of wat de beste manier is om hen aan te spreken. Daarom heeft marketingoeroe Philip Kotler drie strategieën voor doelgroepbenadering opgesteld. In dit blog ontdek je hoe je een onderbouwde keuze maakt voor jouw toekomstige aanpak.

Wat is een bedrijfskolom?

Wat is een bedrijfskolom?

Een bedrijfskolom: wat is dat en hoe zit deze in elkaar? Welke informatie kun je hieruit halen en op welke manier kun je de positie van je eigen business verstevigen in deze bedrijfskolom? In dit blog lees je er meer over en ontdek je hoe je het proces van je product kunt inzien.

Dit is hoe jouw bedrijf kan groeien met marktpenetratie

Dit is hoe jouw bedrijf kan groeien met marktpenetratie

Heb je de ambitie om te groeien met je bedrijf? Dan is één van de groeistrategieën van Ansoff wellicht wat voor jou: marktpenetratie. Met deze strategie focus je op je bestaande product en je bestaande markt en zorg je voor een groter aantal afnames. Een relatief veilige optie om te groeien.