Hoe schrijf je een waardevol communicatieplan?

Een communicatieplan helpt jou om te bepalen hoe je vanuit je bedrijf communiceert naar je klanten. Maar uit welke elementen bestaat zo’n plan? Waar moet je op letten bij het schrijven hiervan? In dit blog ontdek je waarom dit ook voor jouw business een goede manier is om te zorgen dat de juiste boodschap bij de juiste doelgroep terechtkomt.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

8 sep, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Ontdek de ideale manier van doelgroepbenadering

Ontdek de ideale manier van doelgroepbenadering

Klanten zijn één van de meest vitale onderdelen van jouw business. Hen bereiken kan echter soms een lastige klus zijn. Je weet niet precies waar ze zitten of wat de beste manier is om hen aan te spreken. Daarom heeft marketingoeroe Philip Kotler drie strategieën voor doelgroepbenadering opgesteld. In dit blog ontdek je hoe je een onderbouwde keuze maakt voor jouw toekomstige aanpak.

Wat is een bedrijfskolom?

Wat is een bedrijfskolom?

Een bedrijfskolom: wat is dat en hoe zit deze in elkaar? Welke informatie kun je hieruit halen en op welke manier kun je de positie van je eigen business verstevigen in deze bedrijfskolom? In dit blog lees je er meer over en ontdek je hoe je het proces van je product kunt inzien.

Dit is hoe jouw bedrijf kan groeien met marktpenetratie

Dit is hoe jouw bedrijf kan groeien met marktpenetratie

Heb je de ambitie om te groeien met je bedrijf? Dan is één van de groeistrategieën van Ansoff wellicht wat voor jou: marktpenetratie. Met deze strategie focus je op je bestaande product en je bestaande markt en zorg je voor een groter aantal afnames. Een relatief veilige optie om te groeien.