Online
marketingconsultant

Moeiteloos een waardevolle online strategie realiseren voor jouw bedrijf of onderneming.

Online marketingconsultant

Zet jij online marketing al veelvoudig in of sta je op het punt online marketing in te zetten voor jouw onderneming? Dan is het fijn dat een specialist met je meedenkt. Zo ben je er zeker van dat de juiste keuze gemaakt worden en dat alle kanalen en middelen die voor handen zijn optimaal worden inzet.

De customer journey is een uitstekend model om te kijken welke kanalen en middelen geschikt zijn voor jouw strategie. Er zijn verschillende fases binnen de customer journey. Je kunt jouw potentiële klant binnen deze fases op verschillende manieren aanspreken. Allereerst zullen we kijken welke fases binnen dit model voor jouw onderneming geoptimaliseerd moeten worden.

Laat ons je onderneming helpen groeien

Samen bespreken we wat we gaan doen om jouw doel(en) te behalen.
Neem geheel vrijblijvend contact met mij op. Spreek ik je straks?

De customer journey helpt jouw onderneming of bedrijf

De customer journey laat zien welke ‘route’ een klant doorloopt bij het proces van het kennismaken met tot het klant zijn van jouw bedrijf. Dit wordt ook wel de klantreis genoemd. Hiermee kun je perfect inzien hoe je je doelgroep(en) bereikt, hoe je ze aanspoort klant te worden en hoe je ze als actieve klant kunt binnenhouden. Wil je meer de diepte ingaan over dit model? Lees dan ons blog over de customer journey.

Voor jouw onderneming maken we graag inzichtelijk hoe een online marketingconsultant jou helpt in de wereld van online marketing.

Touch

De consultant bespreekt de doelgroep met jou en kijkt naar hoe deze te bereiken is. Welke middelen hebben we daarvoor nodig? En welke kanalen? Onze consultant weet het antwoord.

TELL

De doelgroep heeft gezien dat jouw onderneming bestaat. Nu moeten we hen interesseren: hun aandacht vasthouden. Onze consultant weet de beste manier(en) om potentiële klanten aan jouw onderneming te binden.

SELL

De potentiële klant is geïnteresseerd in jouw diensten of producten. Nu gaan we hen over de streep trekken en hen overhalen om klant bij jou te worden. Onze consultant kruipt in de huid van de prospect en zorgt zo voor een optimaal aantal conversies.

CARE

Een klant die een aankoop of aanvraag heeft gedaan moet je ontzorgen. Proactief communiceren is hier de sleutel tot succes. Maak de klant fan van je onderneming en houd deze binnenboord. Hoe? Dat weet onze consultant.

Het is fijn om ondernemers te helpen die vastlopen op gebied van online marketing. Vaak is dit door gebrek aan tijd of kennis. Het is namelijk een vak dat is beweging blijft.

Met een goede strategie binnen je online marketing heb je altijd een streepje voor op je concurrenten! Wij zorgen dat je online goed zichtbaar bent en dat potentiële klanten je weten te vinden. Samen kijken we naar de beste manier om hen aan jou te binden.

 

 

 

 

Yaël Sigger
Owner & Strateeg

Wat vinden anderen?

Wat de partners waarmee wij werken van ons vinden, is heel belangrijk voor ons. Zo kunnen wij onszelf en onze diensten verbeteren waar dat nodig is. Alles om jou en je bedrijf of organisatie alleen het beste van het beste te kunnen bieden. Daar gaan we voor. En dat mag je van ons verwachten.

Momenteel een fijne samenwerking in het uitdenken en meten van een strategie. Erg transparant in het complete verloop van intake tot periodieke opleveringen. Yaël is een sterke sparringspartner, die communicatie vanuit verschillende invalshoeken kan benaderen.
Job Klinkhamer
20:49 21 Aug 18
We werken op het moment een aantal maanden samen met Yaël naar volle tevredenheid. De strategische aanpak gecombineerd met de hands on mentaliteit is voor ons een groot succes. Google zag al snel in dat onze website een verbeterslag had gemaakt en blijft dagelijks plussen in de ranking. Yaël denkt met je mee alsof het zijn eigen bedrijf is, schetst reële verwachtingen en maakt ze waar! Wij zijn super tevreden en raden je Yaël van harte aan (al hopen we wel dat hij genoeg tijd over houdt voor ons 😉 )
Martien Iris
19:30 19 Nov 18
Hartelijk dank aan Yaël Sigger!Eerlijk en behulpzaam!Zijn advies heeft me op weg geholpen waar ik het even niet zag zitten om werknemers te werven voor onze business. Ook advies gekregen ivm onze website. Wat mij betreft een aanrader! 👍
Yasmina Yas
12:57 07 Dec 18
Goede samenwerking met OMCBase voor online promotie. To the point, zeer gerichte aanpak!
Matthijs Brummel
06:50 22 Oct 18
Grote kennis van nieuwe technieken, snelheid en een zeer efficiënte en professionele werkwijze. OMCBase verdiept zich echt in de klant.
Rudolf Nagtzaam
10:40 22 Mar 19
Mijn ervaring met OMCBase is dat het een jong, dynamisch en zeer “to the point” bedrijf is. Hun visie met het Customer Journey model maakt dat je snel en zorgvuldig tot een gedegen en professioneel plan komt. Het team geeft je echt het gevoel dat ze er voor je bedrijf zijn maar vooral, er ook voor staan! Realistische doelstellingen, heldere formuleringen en een efficiënte werkwijze maakt dat OMCbase een perfecte partner is voor BeLive.
Knetterbekske maarten
22:46 20 Oct 19
Wij hebben een enorme stap vooruit gemaakt dankzij OMCBase. Heldere adviezen, realistische doelstellingen en een heel prettige samenwerking.
Inez Ruting
09:54 22 Aug 19

Neem contact op

Bel mijMail mijApp mij

info@omcbase.nl      |      06 163 698 04

Wat onze consultant doet:

Samen met jou inventariseren

Jou een voorstel doen

De betreffende campagnes opzetten

(Online) Resultaten behalen voor de doelstellingen die jij hebt bepaald.