06-16369804 info@omcbase.nl

Online Strategie

Bouw eerst een fundament voor online successen!

 

Online Marketing Strategie

Een online marketing strategie begint altijd met een inventarisatie. In welke fase binnen de customer journey (klantreis) zijn er al slagen gemaakt en bijvoorbeeld kanalen ingericht of middelen ontwikkeld? En het belangrijkste: welke doelstelling heeft de business en hoe kan een online marketing strategie bijdragen aan deze doelstellingen? Veel bedrijven hebben al een deel van het online fundament ingericht. Er zijn ook bedrijven die nog steeds goed varen op het huidige, maar zich voorbereiden op de digitale toekomst. In beide situaties doorlopen we de customer journey voor een optimale inventarisatie.

Online strategie en de customer journey

De customer journey bestaat uit vier fasen; de touch, tell, sell en care fase. Onderstaand een uitleg hoe we aan de hand van deze fasen een inventarisatie kunnen maken om jouw online strategie te ontwikkelen.

  • Touch: de fase waarin we kijken hoe we de juiste doelgroepen kunnen aanspreken. We zetten verschillende kanalen, middelen en technieken in om een relevante doelgroep aan te spreken.
  • Tell: de fase waarin we top of mind bij de doelgroep moeten blijven. De doelgroep heeft jouw business binnen zijn/haar oriëntatie proces gevonden, het is nu zaak deze doelgroep aan je te binden.
  • Sell: de fase waarin we de doelgroep over de streep moeten trekken en moeten aansturen om jouw klant te worden. Waarom kiest iemand voor jouw business en waarom niet voor een concurrent of vergelijkbaar product? Samen kruipen we in de huid van jou potentiële klant en zorgen we voor een optimaal aantal conversies.
  • Care: de fase waarin we proactief naar een doelgroep communiceren om deze te ontzorgen. Hier wordt jouw CRM-systeem en online marketing samen gebracht.

1. Samen inventariseren

 

2. Een voorstel ontvangen

 

3. Campagnes starten

 

Het succes van onze klanten voelt als een succes voor onszelf. Het OMCBase team zet zich altijd 100% in om van uw campagne een succes te maken. Realistische doelstellingen, zuivere communicatie en goed projectmanagement zijn hier de sleutel tot succes. Wil je  meer informatie of samen inventariseren hoe we van jouw campagne een succes kunnen maken? Neem dan contact met ons op!

Yaël Sigger

Owner | Strateeg

Klantbeoordelingen

We vragen onze klanten regelmatig om ons te beoordelen. Dit doen we zodat we kunnen zorgen dat ons werk altijd van goede kwaliteit blijft. Onderstaand lees je hoe onze huidige klanten de samenwerking met OMCBase ervaren.

Momenteel een fijne samenwerking in het uitdenken en meten van een strategie. Erg transparant in het complete verloop van intake tot periodieke opleveringen. Yaël is een sterke sparringspartner, die communicatie vanuit verschillende invalshoeken kan benaderen.
Job Klinkhamer
Job Klinkhamer
20:49 21 Aug 18
We werken op het moment een aantal maanden samen met Yaël naar volle tevredenheid. De strategische aanpak gecombineerd met de hands on mentaliteit is voor ons een groot succes. Google zag al snel in dat onze website een verbeterslag had gemaakt en blijft dagelijks plussen in de ranking. Yaël denkt met je mee alsof het zijn eigen bedrijf is, schetst reële verwachtingen en maakt ze waar! Wij zijn super tevreden en raden je Yaël van harte aan (al hopen we wel dat hij genoeg tijd over houdt voor ons 😉 )
Martien Iris
Martien Iris
19:30 19 Nov 18
Hartelijk dank aan Yaël Sigger!Eerlijk en behulpzaam!Zijn advies heeft me op weg geholpen waar ik het even niet zag zitten om werknemers te werven voor onze business. Ook advies gekregen ivm onze website. Wat mij betreft een aanrader! 👍
Yasmina Yas
Yasmina Yas
12:57 07 Dec 18
Goede samenwerking met OMCBase voor online promotie. To the point, zeer gerichte aanpak!
Matthijs Brummel
Matthijs Brummel
06:50 22 Oct 18

Mail, app of bel mij terug

* Kies zelf hoe je met ons in contact wil komen