Wat moet je doen om nieuwe klanten te werven?

Een wereld die steeds meer digitaal wordt, hoe zorg je daarin voor nieuwe klanten? Wat is er veranderd en waar moet je op letten? In dit artikel vertel ik je wat jij kunt doen om ook in deze tijd je (online) klandizie te vergroten.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

21 apr, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Hierom moet je onderzoek doen naar je micro-omgeving

Hierom moet je onderzoek doen naar je micro-omgeving

De micro-omgeving van je business is de interne omgeving waar jij direct invloed op hebt. Denk aan zaken zoals je personeel, je logistiek, je inkoop en je productie. Je moet zorgen dat je al deze onderdelen inzichtelijk hebt en dat je weet wat je sterke en zwakke punten zijn. Zo kun jij eventuele optimalisaties doorvoeren en uiteindelijk zorgen dat je je opgestelde doelen kunt realiseren.

Wat is de macro-omgeving in marketing?

Wat is de macro-omgeving in marketing?

Om je business volledig in kaart te krijgen doe je er goed aan om de macro-omgeving te analyseren. Je kijkt hierbij naar de externe omgeving waarop je zelf geen invloed hebt maar die wel invloed heeft op jouw strategieën en plannen. Hoe zorg je ervoor dat je deze macro-omgeving voldoende onderzoekt? En wat heb je er precies aan? In dit blog lees je er meer over.