Lochemseweg 33A
7244 RR, Barchem

Proostwetering 50
3543 AH, Utrecht

 info@omcbase.nl
 +31850045433

Professionele webshop

Een converterende en aantrekkelijke plek om jouw product of dienst aan te bieden.

De onmisbare basis voor jouw webwinkel

Heb jij in de planning staan om online producten of diensten te verkopen? Dan moet je gegarandeerd een webshop laten maken. Een online fundament dat als basis dient voor jouw verkopen is cruciaal. Het moet aansluiten op je doelgroep. Deze moeten precies kunnen vinden wat ze zoeken en dat met zo min mogelijk moeite. Zo zorgt jouw webwinkel voor de beste resultaten.

Klaar om te converteren met een professionele webshop?

Wil jij jouw product(en) of dienst(en) aanbieden middels een webwinkel?
Samen bespreken we de mogelijkheden en waar je op moet letten.
Zo krijg jij gegarandeerd een betrouwbaar platform voor je aanbod.

De webshop vanuit de customer journey

In het customer journey-model staan touchpoints centraal. Dit zijn punten waarop een boodschap, methode of onderwerp in aanraking komt met de doelgroep. Dit geldt van het kennismaken met je bedrijf tot het zijn van een loyale klant.

Onderstaand kun je zien hoe je webshop gaat aansluiten op alle vier de fases in de zogeheten klantreis. Dit proces geeft je inzicht in waar je mogelijkheden en aandachtspunten liggen.

Touch

Waar prospects voor het eerst kennisnemen van je webshop. Dit kan via Google, display advertising en social media gebeuren. Direct een aankoop verwachten is hier erg vroeg. Hen interesseren in je aanbod kan wel. De focus ligt op naamsbekendheid.

TELL

Laat zien dat de bezoekers niet zonder jouw webshop kan. Doe dit door in te spelen op behoeften en problemen van je doelgroep. Hoe meer je aanbod en webshop inspelen op het oplossen daarvan, hoe sneller deze mensen zullen converteren.

SELL

Prospects doen in deze fase een aankoop/-vraag. Ze zijn officieel een klant. Maak dit proces voor hen zo gemakkelijk mogelijk. Goede zoekfuncties, overzichtelijke navigatie, duidelijke productprijs, nuttige productbeschrijving, overtuigende reviews, gerelateerde producten, etc.

CARE

Houd een klant binnen je bedrijf als deze eenmaal heeft geconverteerd. Laat je aandacht voor hen niet verslappen. Omdat ze al een aankoop/-vraag hebben gedaan, zullen zij dit sneller weer doen. Verspil deze kans niet en doe bijvoorbeeld speciale aanbiedingen.

Zorg dat jouw webshop in een herkenbare huisstijl gegoten is. Dit maakt adverteren makkelijker omdat mensen sneller de link leggen tussen jouw webshop en de advertentie.

Voer de huisstijl consequent door. Stop niet bij je webwinkel. Ook je visitekaartje, je social media posts, je website zelf, tv-spotjes of offline reclamemateriaal moeten ook in deze huisstijl gepresenteerd worden. Daarom is het belangrijk dat je een stijl kiest die aansluit bij jou.

Yaël Sigger
Owner & Strateeg

Wat vinden anderen?

Wat de partners waarmee wij werken van ons vinden, is heel belangrijk voor ons. Zo kunnen wij onszelf en onze diensten verbeteren waar dat nodig is. Alles om jou en je bedrijf of organisatie alleen het beste van het beste te kunnen bieden. Daar gaan we voor. En dat mag je van ons verwachten.

Momenteel een fijne samenwerking in het uitdenken en meten van een strategie. Erg transparant in het complete verloop van intake tot periodieke opleveringen. Yaël is een sterke sparringspartner, die communicatie vanuit verschillende invalshoeken kan benaderen.
Job Klinkhamer
20:49 21 Aug 18
We werken op het moment een aantal maanden samen met Yaël naar volle tevredenheid. De strategische aanpak gecombineerd met de hands on mentaliteit is voor ons een groot succes. Google zag al snel in dat onze website een verbeterslag had gemaakt en blijft dagelijks plussen in de ranking. Yaël denkt met je mee alsof het zijn eigen bedrijf is, schetst reële verwachtingen en maakt ze waar! Wij zijn super tevreden en raden je Yaël van harte aan (al hopen we wel dat hij genoeg tijd over houdt voor ons 😉 )
Martien Iris
19:30 19 Nov 18
Hartelijk dank aan Yaël Sigger!Eerlijk en behulpzaam!Zijn advies heeft me op weg geholpen waar ik het even niet zag zitten om werknemers te werven voor onze business. Ook advies gekregen ivm onze website.Wat mij betreft een aanrader! 👍
Yasmina Yas
12:57 07 Dec 18
Good cooperation with OMCBase for online promotion. To the point, very focused approach!
Matthijs Brummel
06:50 22 Oct 18
Grote kennis van nieuwe technieken, snelheid en een zeer efficiënte en professionele werkwijze. OMCBase verdiept zich echt in de klant.
Rudolf Nagtzaam
10:40 22 Mar 19
Mijn ervaring met OMCBase is dat het een jong, dynamisch en zeer “to the point” bedrijf is. Hun visie met het Customer Journey model maakt dat je snel en zorgvuldig tot een gedegen en professioneel plan komt. Het team geeft je echt het gevoel dat ze er voor je bedrijf zijn maar vooral, er ook voor staan! Realistische doelstellingen, heldere formuleringen en een efficiënte werkwijze maakt dat OMCbase een perfecte partner is voor BeLive.
Knetterbekske maarten
22:46 20 Oct 19
Wij hebben een enorme stap vooruit gemaakt dankzij OMCBase. Heldere adviezen, realistische doelstellingen en een heel prettige samenwerking.
Inez Ruting
09:54 22 Aug 19
We hebben zeer inspirerende sessies gehad waaruit concrete acties zijn ontstaan!
Janiev Damhuis
09:27 19 Oct 21
Vriendelijk personeel en staan je altijd te woord.
Mahir Unsal
15:00 12 Nov 21

Neem contact op

[contact-form-7 id=”1905″ title=”Algemeen contactformulier”]

info@omcbase.nl      |      06 163 698 04

Webshop laten maken bij OMCBase:

We gaan samen inventariseren

Jij ontvangt een voorstel

Wij ontwikkelen je webshop

Je hebt een betrouwbaar online fundament voor de verkoop van je aanbod

Op maat gemaakt

Een webshop geeft de beste resultaten als deze op maat is gemaakt. Je vertelt je eigen verhaal en je speelt in op de behoeften en problemen van je doelgroep. Met een unieke website spring jij boven de rest uit. Of het hierbij nou gaat om vormgeving, content, webwinkelaanbod of huisstijl: de online shop is kenmerkend voor jouw business.

We zorgen dat bezoekers zich op hun plek voelen op je webshop. Dit doen we met behulp van overzichtelijke navigatie, een goede zoekfunctie, een aantrekkelijk design en overtuigende content. Hoe persoonlijker je de bezoeker aanspreekt, des te sterker wordt de klantrelatie. Je bent dan niet meer een schreeuwende verkooppartij, maar een partner die aansluitende oplossingen biedt.

Goede vindbaarheid is van belang

Als je een webshop hebt laten maken wil je vanzelfsprekend ook gevonden worden. Wat hiervoor de beste manier is, zal blijken uit de gesprekken die we samen voeren. Zoekmachineoptimalisatie is een veel gebruikte manier om dit te bereiken. Maar ook search engine advertising of social media kan goed worden ingezet, afhankelijk van jouw wensen en eisen. We kijken welke oplossing het beste aansluit op jouw webshop.

Scoren met remarketing

Remarketing betekent in een notendop: mensen die eerder met je business in aanraking zijn gekomen opnieuw bereiken met marketing. Dit kan perfect gebruikt worden in jouw webwinkel. Misschien heeft iemand in de afgelopen week drie keer een product op je shop bekeken, maar dit niet besteld. Misschien zijn er mensen die op pagina drie van je assortimentoverzicht de website verlaten omdat ze niet kunnen vinden wat ze zoeken. Hen kun je heel goed aanspreken met remarketing. Misschien stel je in dat iemand een week na het bezoeken van je webshop ergens anders op het web een advertentie ziet van jouw business.

Webshop offerte aanvragen

Een webshop gaat jouw business helpen om je aanbod ook online aan de man te brengen. Het is hierbij prettig om te weten hoe veel je ongeveer moet investeren. Zo kun je dit meenemen in je financiële planning. Je kunt hiervoor vrijblijvend een webshop offerte aanvragen. Samen kijken we naar wat jouw plannen zijn en hoe jij de online winkel voor je ziet. We leggen alle mogelijkheden naast elkaar en gebruiken die voor het opstellen van een plan op maat. Zo krijg jij ook resultaten uit je webshop.