Je bedrijf laten groeien met behulp van deze 15 tips

Je bedrijf laten groeien, wie wil dat nou niet? Maar wat zijn nou bruikbare tips om te zorgen dat jij zoveel mogelijk uit je bedrijfsgroei haalt en dat je goede resultaten gaat boeken? Ik schrijf een aantal tips voor je op in dit blog en leg uit hoe je deze kunt hanteren als jij aan de slag gaat om je bedrijf te laten groeien.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

12 aug, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Een waardevolle afnemersanalyse uitvoeren? Zo doe je dat!

Een waardevolle afnemersanalyse uitvoeren? Zo doe je dat!

De afnemersanalyse: wat brengt die precies? Nuttige inzichten omtrent de afnemers binnen jouw marktomgeving! Maar welke vragen moet je stellen om bruikbare informatie los te krijgen? Dat lees je in dit blog. Zo ontdek je veel informatie over je afnemers om mee te nemen in je uiteindelijke marketingstrategie, op weg naar een aantrekkelijke toekomst voor je bedrijf.

Productlevenscyclus: ontdek hoe jouw product scoort

Productlevenscyclus: ontdek hoe jouw product scoort

Wat is nou dé manier om te bepalen of je product nog levensvatbaar is? Heeft het nog zin om nieuwe marketingactiviteiten in te zetten? En zo ja; welke kun je dan het beste gebruiken? Middels vijf verschillende fases helpt de productlevenscyclus je antwoord krijgen op deze vragen. In dit blog lees je meer over deze tool.

Je bedrijf efficiënter maken met de Waardeketen van Porter

Je bedrijf efficiënter maken met de Waardeketen van Porter

Efficiënter werken willen we allemaal. Soms is het lastig om inzichtelijk te krijgen waar de verbeterpunten liggen en welke onderdelen het juist al goed doen. De Waardeketen (Value Chain) van Porter maakt dit makkelijker. Dit model gebruik je om te kijken hoe je bedrijf intern scoort en welk resultaat daaruit komt. Welke waarde voegen je afdelingen toe? En hoe kun je deze verbeteren? Je leest er meer over in dit blog.