Van bezoeker naar loyale klant met je marketingcampagne

Naamsbekendheid, nieuwe leads, een uitgebreider klantenbestand en loyale klanten. Vier stadia van binding met je afnemers die onwijs waardevol zijn. Met de juiste marketingcampagnes zet jij in op groei van deze vier facetten. In dit artikel ontdek je hoe jij dit voor elkaar krijgt.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

5 mei, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

Verkoop beter, doe een salestraining!

Verkoop beter, doe een salestraining!

Beter verkopen: hoe doe je dat? Met behulp van een salestraining leer je de kneepjes van het vak. Je ontdekt tips, trucs en technieken die je kunt inzetten om te zorgen dat je beter kunt verkopen. Maar wat houdt ‘beter verkopen’ in? Je leest er meer over in dit blog!

5 argumenten waarom je een FAQ-pagina nodig hebt + 6 tips

5 argumenten waarom je een FAQ-pagina nodig hebt + 6 tips

De FAQ: Frequently Asked Questions. Het overzicht met vragen die veel gesteld worden is bij velen waarschijnlijk wel bekend. Als jij deze op je website gebruikt, zit hier een aantal voordelen aan. Wist je dat ook? In dit blog ontdek je waarom een FAQ inzetten een slimme zet kan zijn.

Van B2B en B2C naar P2P: zo doe jij ook mee

Van B2B en B2C naar P2P: zo doe jij ook mee

Van business-to-business en business-to-customer naar person-to-person: wat betekent dat precies? Welke invloed heeft deze verschuiving op jouw manier van marketing voeren? Wat brengt deze persoonlijke vorm van marketing voor jouw bedrijf? En hoe kun jij hier zelf ook mee beginnen? Je leest het allemaal in dit blog.