Van bezoeker naar loyale klant met je marketingcampagne

Naamsbekendheid, nieuwe leads, een uitgebreider klantenbestand en loyale klanten. Vier stadia van binding met je afnemers die onwijs waardevol zijn. Met de juiste marketingcampagnes zet jij in op groei van deze vier facetten. In dit artikel ontdek je hoe jij dit voor elkaar krijgt.
Marthijn
Online Marketeer en Content Creator

5 mei, 2020

}

0 minuten

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ook interessant:

5 argumenten waarom je een FAQ-pagina nodig hebt + 6 tips

5 argumenten waarom je een FAQ-pagina nodig hebt + 6 tips

De FAQ: Frequently Asked Questions. Het overzicht met vragen die veel gesteld worden is bij velen waarschijnlijk wel bekend. Als jij deze op je website gebruikt, zit hier een aantal voordelen aan. Wist je dat ook? In dit blog ontdek je waarom een FAQ inzetten een slimme zet kan zijn.

Van B2B en B2C naar P2P: zo doe jij ook mee

Van B2B en B2C naar P2P: zo doe jij ook mee

Van business-to-business en business-to-customer naar person-to-person: wat betekent dat precies? Welke invloed heeft deze verschuiving op jouw manier van marketing voeren? Wat brengt deze persoonlijke vorm van marketing voor jouw bedrijf? En hoe kun jij hier zelf ook mee beginnen? Je leest het allemaal in dit blog.

Leer prioriteiten stellen door de MoSCoW-methode

Leer prioriteiten stellen door de MoSCoW-methode

Prioriteren: het kan het verschil betekenen tussen het wel of niet slagen van een project. Met behulp van de MoSCoW-methode kun jij bepalen welke taken de voorkeur krijgen boven anderen. In dit blog lees je over de vier elementen waaruit deze afkorting bestaat.